Re: Strony PHP - Edycja pod Win - PHP na Linuksie

Witam,

Dnia śro, sie 30, 2006 at 07:33:17 +0200, Jarek Buczyński napisał:

> Witam
>
> Stronki pisze  używając edytorów pod Windows, PHP działa na Linuksie, myślę
> że typowa konfiguracja :) chociaż znajomi najczęściej: edycja stron pod Win
> i serwer PHP pod Win :) Nie wiedzą co tracą :)
>
> Jak najlepiej synchronizować pliki pomiędzy Win i Lin? Najlepiej
> automatycznie :) Znacie jakieś dobre, proste rozwiązanie?
>
> Do tej pory używałem WinSCP i ręczne kopiowanie ale takie rozwiązanie jest
> "trochę" uciążliwe. Mała zmiana w kodzie trzeba kopiować i tak w kółko :(

Co to jest lin?
A nie najoptymalniej byloby pisac pod linuksem i miec serwer pod
linuxem? Jezeli nie chcesz najprosciej bedzie Ci udostepnis sobie pod
linuxem udzial samby i zapisywac pliki bezpozredbio na dysku serwera.

BTW, co temat ma wspolnego z debianem?