Odp: IA64

> 1.) Czy do sources.list należy wpisać gdzieś po drodze jakieś "IA64" czy
> jak użyję jak na innych serwerach:
> <cite>
> deb http://security.debian.org/ stable/updates main contrib non-free
> deb http://http.us.debian.org/debian/ stable main contrib non-free
> </cite>
> ... to sam będzie wiedział co ciągnąć.
>
> 2.) Czy nie ma z tym problemów (kto ma i mu chodzi a komu coś [co?] nie
> działa jak pod 686)
>
> 3.) Jakieś kruczki których mogę się nie spodziewać ?

> [...]

1) raczej nie - jeśli używasz instalki pod daną architekurę, to apt wie jakie pliki ma ściągać
2) nie wiem, nie używałem
3) z tego co mi wiadomo to IA64 jest niekompatybilne z IA32 (i386 itd.), w przeciwieństwie
    do AMD64

BTW, czy jesteś pewny, że Xeon to IA64 a nie EM64T? (EM64T to intelowska architektura
kompatybilna z AMD64, a tym samym z IA32) Jeśli Xeon to EM64T to Debian IA64
na nim nie ruszy.
Z tego co mi wiadomo jest nieoficjalny Sarge (stable) dla AMD64/EM64T, ale oficjalny
Debian dla tej archilektury jest na razie testowy (planują wydać go jako stable w grudniu).

A jeśli chodzi o testowego Debiana AMD64 to nie jest on zbyt stabilny (sam używam i często
jakiś soft się wysypuje:( )

Tomek

Załóż konto. Przelewy - 0zł. Darmowe konto oszczędnościowe - 3,25%!
Sprawdź i wygraj Toyotę Aygo! >> Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fing22.html&sid=854