Re: [Actus] Reggae Gorzyce Festiwal od 4 do 5 sierpnia.Propozycjaurzadzenia tu spotkania linuxowego.

> Krzysztof Zubik napisał.
Witam.
Bardzo przyjemna impreza. Byli tu koledzy, z
ktorymi mozna bylo przyjemnie porozmawiac o Linuxe.
Pozatym na chwilke zebralismy sie w oddziuelnej grupce.
Byli tu Grey, Adam, Mateusz i ja. Mamy wstepna propozycje,
zeby za rok urzadzic na kolejnym Reggae w Gorzycach
juz wieksze spotkanie linuxowe - cos podobnego do zeszlorocznego
ZLOT-u LUG-ow w Przybrodzinie. Obecnie mamy duzo czasu, zeby
omawiac i gdybysmy zdecydowali przygotowac impreze.
Gdy bede miec zdjecia w moje witrynie dam znac.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0