Re: maildir'y

On Monday 28 August 2006 19:28, Wojciech Ziniewicz wrote:

> Czemu to bez sensu ?

A co Ci da, jeżeli maintainer danej paczki (chociaż podejrzewam, że Tobie
chodzi pewnie raczej o dewelopera Debiana) podpisze Twój klucz?

Jeżeli chcesz zaopiekować się pakietem, bądź stworzyć swój - utwórz pakiet i
podeślij RFS na listę debian-mentors. Polecam także portal:
http://mentors.debian.net/

Pozdrawiam.

--
Lech Karol Pawłaszek <ike>
"You will never see me fall from grace..." [KoRn]