Re: szybkośc internetu ...

06-08-27, Pawel Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com> napisał(a):
no witam !

może i za bardzo nerwowo zareagowałem na to prześwietne słowo ale jestem
troche na to uczulony. Pewnie nie mialeś nic złego na myśli ja poprostu
nie lubie jak ktoś do mnie przeklina ponieważ biorę to jako kompletny
brak szacunku do drugiej osoby... ale skończmy już tą bezowocną dyskusje.

owszem , kazdy ma gorsrze chwile ,ja bylem wtedy wkurzony ;)

 Nawiązując do tematu :jak napisałem  w poprzedniej wiadomości sprawa
się rozwiązała internecik smiga jak powinien :)

n oto super-  pozdrawiam i milego dnia .

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com