Bootsplash w debianie - to wogle działa????

Tak sosbie pomyślałem żeby sobie zainstalować bootsplasha w debianie - te przesuwające literki mi się już znudziły.
Zainstalowałem se trzy pakiety:
bootsplash
bootsplash-theme-debian
linux-patch-bootsplash (2.6.17-1)

No i bootsplasha jak nie było tak nie ma... :[
Coś trzeba jeszcze dodatkowo skonfigurować??
jakieś opcje dodać do kernela w GRUBie??

Ten trzeci pakiet miał podobno dodać łatkę do kernela żeby wyświetlał się butsplasz, no i podczas instalacji coś tam robił z plikiem /boot/vmlinuz<cośtam>.

Debian to Etch testing. Kernel to linux-image-2.6.17-2-amd64 od debiana.

Załóż konto. Przelewy - 0zł. Darmowe konto oszczędnościowe - 3,25%!
Sprawdź i wygraj Toyotę Aygo! >> Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fing22.html&sid=854