Re: szybkośc internetu ...

06-08-26, Pawel Krzywicki <krzywicki.pawel@googlemail.com> napisał(a):
Wojciech Ziniewicz napisał(a):
> a przede(qrwa)wszystkim man ip a nie ifconfig.....
słuchaj leszczu masz szczęście że siedzisz po drugiej stronie internetu
dla mnie bo nie koniecznie lubie jak ktoś do mnie klnie. Jak chcesz
sobie pokląć idź sobie na dyskoteke to tam znajdziesz ludzi na swoim
poziomie pacanie i bedziesz mógł sobie pokląć jak wcześniej nie
dostaniesz od takiego jak ty prymitywa w czape... no nie wierze co się
tutaj dzieje !!!!!!

Jako ,że udało nam sie dzisiaj zagrać bardzo udany koncert z comą (na
dyskoteki nie chodzę) - pozdrawiam sedecznie ;)

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com