Re: Motywy Gnome pod KDE

Dnia 25-08-2006 o godz. 19:36 kink@poczta.onet.pl napisał(a):

> sprawdzałeć gtk-theme-switch2 to używa tematów uzywanych w nowym gnome.
> gtk-theme-switch jest do starego.
>
> --
> Krzysztof Kin
>

> --

hmm... nie mogłem znaleźć niestety  gtk-theme-switch2 - nie było w repozytorium testing, a
z unstable nie mogłem się połączyć - coś nie tak z serwerem chyba. ale poguglowałem
troche i znalazłem coś - zainstalowałem pakiet gtk2-engines-gtk-qt, który dodał do Centrum Sterowania pozycję "GTK Styles and Fonts". Tam ustawić można żeby KDE nie używało stylów
QT do rysowania aplikacji Gnomowych, i udało się!:D

W każdym razie dzięki za pomoc!

Tomek

Radio Zet Platinum - Blue Eyes to dwupłytowy zestaw
utworów przywołujący nastrój wakacyjnego lenistwa.
Już w sprzedaży!!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fradio_zet_platinum.html&sid=855