Re: ftp + mysql - który wybrać?

Dnia Thursday 24 August 2006 23:31, Jarek Buczyński napisał:
> Witam
>
> Ja mam "The Very Secure FTP Demon" (vsfpd), bardzo ładnie działa, szybki
> mały itd. ale bez mysqla, niestety :(

Hej!
Też na komputerach z małą liczbą userów używam vsftpd, tym razem potrzbowałem
jednak czegość łatwiejszego w utrzymaniu dla większej liczby userów (bo
dużo - to pojęcie względne) i idą za poradą kolegów uruchomiłem pure-ftpd :)
Bardzo fajny, bo oprócz autoryzacji, w bazie (sql, LDAP..) mogą być również
inne ustawienia (quota, badwidth itp) no i obsługuje SSL :)
dzięki za podpowiedxi,

pozdrawiam

 Krzysiek