Re: Motywy Gnome pod KDE

> Użyj gtk-theme-switch lub gtk-theme-switch2
>
> Mi pomogło (Etch)
>
> --
> Krzysztof Kin

zainstalowałem sobie gtk-theme-switch i były tam do wyboru tylko trzy pozycje, które różniły się tylko kolorami. nie zmieniały jednak wyglądu motywu (znaczy był cały czas ten "goły", bez niczego)

> Pojęcia nie mam , nigdy mi sie to nie zdarzyło i stawiam na to ,że coś
> popaprałeś z prawami do plików ,albo np. siedzisz na roocie na Xach...
>
> --
> Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
> http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com

na roocie raczej nie siedze... wszystko się skonfigurowało podczas instalacji.
A jeśli X uruchamia się na roocie to jak to sprawdzić/zmienić?

poza tym zapomniałem napisać o jeszcze dwóch rzeczach.
Kiedy uruchamiam po ponownym uruchomieniu kompa program gnome-control-center i wybieram znów "Motywy" to ukazuje mi się motyw który ostatnio wybrałem (gnome-control-center pamięta moje ustawienia). Po prostu tak jakby ustawienia nie były zapisywane w KDE (w gnome, bo też mam zainstalowany, jest ok).
Druga sprawa - mam dwa debiany testowe - i386 i AMB64 - w obu sytuacja jest identyczna

Tomek

Załóż konto. Przelewy - 0zł. Darmowe konto oszczędnościowe - 3,25%!
Sprawdź i wygraj Toyotę Aygo! >> Kliknij:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fing22.html&sid=854