Re: Jak dokonac przejscia z ReiserFS 3.6 na wersje 4

On Thursday 24 August 2006 15:28, cblasius wrote:
> Mam taki problem jak w temacie.
>
> Moja system to Debian Sarge stable.
>
> Zaplikowalem patcha, zeby jadro wspieralo reiser4 no i teraz pojawia sie
> pytanie:
> Jak skonwertowac partycje / i /home i inne na reiser4?
>
> Czy moglby mi ktos w tym pomoc? Nie wiem jak sie do tego zabrac a w
> google cos nie bardzo potrafie znalezc informacje na ten temat.
> Lub prosze o wskazanie jakiegos howto.
>
> Czytalem, ze moga byc po tym problemy z uruchomieniem gruba.
> Czy jest na to jakis sposob debianowy, zeby nie przebijac sie przez
> kompilacje?
Nie ma możliwości konwersji. Reiserfs i reiser4 to dwa inne systemy plików.
Co do gruba to są odpowiednie patche, dodające obsługę reiser4.
--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Zostan Chlopakiem Lata! >>> http://link.interia.pl/f1998