Apacz i SSL... kłopot z kolejnością certyfikatów. Widzi tylko jeden certyfikat...

Witam wszystkich.

SSL działa, z tym że nie chce przypisywać właściwych certyfikatów właściwym VirtualHostom.

Właściwie widzi tylko pierwszy certyfikat... zdefiniowany jako pierwszy w pliku konfiguracyjnym.

Ścieżki do certyfikatów są wewnątrz VirtualHostów. Na początku myślałem, że to efekt takiej samej nazwy VirtualHostów. Miałem wpisane *:443, zmieniłem na cos.domena:443 i cosinnego.domena:443... i nadal to samo.

Wchodzę na coś.domena i widzi certyfikat dla coś.domena bo jego konfiguracja wystąpiła pierwsza. Wchodzę na cosinnego.domena i przeglądarka wywala błąd, ze certyfikat wystawiony na cos.domena.

Po zamianie kolejności VirtualHostow mam sytuację odwrotną. Wchodząc na cos.domena dostaje komunikat, że certyfikat należy do cosinnego.domena, a wchodząc na cosinnego.domena wszystko gra.

Ktoś wie jak to rozdzielić? Żeby każdy VirtualHost miał osobny certyfikat, a nie, żeby korzystały z jednego.
Prosił bym o małą podpowiedź, czego szukać.

Dobrej nocki wszystkim :P
Konrad Cempura