Re: no space left

Wojciech Ziniewicz wrote:

> odpal fsck w readonly w single user mode .

Uruchomiłem system w single mode odpaliłem fsck -n /dev/sda2 na końcu
pokazało
Free inodes count wrong (27, counted=28).
Fix? no

/: ********** WARNING: Filesystem still has errors **********

/: 1281669/1281696 files (0.9% non-contiguous), 2252447/2560359 blocks

Wcześniej próbowałem również uruchamiać LiveCD Ubuntu i dawać tma
polecenie fsck -f -p /dev/sda2 to właściwie nic o błedach nie pisało.
Pousuwałem trochę starych logów i wolna przestrzeń jest teraz jeszcze
większa (703 MB), ale i tak jej brakuje jakimś cudem. Ktoś ma jeszcze
jakieś pomysły?
Jakihc konkretnie opcji fsck użyć by zlikwidować błedy o których wyżej
mi wyrzuca? Nie chcę przypadkiem w złym czasie złej opcji dać i pożegnać
się z systemem.

--
Pozdrawiam, Sebastian Nowak
jid: seban//chrome.pl