Re: SATA controller: Intel Corporation 82801GR/GH

i-pawelek@tlen.pl napisał(a):
Albert Czarnecki napisał(a):
Witam

Jak w temacie , proboje uruchomic sarge na sprzecie ktory posiada ten kontroler i niestety nie ma on wsparcia w dystrybucyjnym kernelu

nie mam zabardzo czasu zeby robic wlasna plyte z kernelem.. wiec moze ktos z Panstwa ma taka przygotowana co by obsluzylo ten kontroler , bylbym wdzieczny za pomoc :)
Spróbuj wersji NetInstall lub tej która masz ale odpal ja jako linux26.
Przy starcie [TAB] i wpisz linux26
http://ftp.icm.edu.pl/pub/Linux/debian-cd/3.1_r2/i386/iso-cd/debian-31r2-i386-netinst.iso

Tak wlasnie robie, wersja netinstall odpalam nawet expert26 bo na sieci znalzlem info zeby recznie po zamontowaniu cdromu zaladowac modul ata_piix ale i tak to nic nie pomaga , odpalilem etch i widac dyski, widac rozchodzi sie o sterownik do tego kontrolera
przy etchu jest sd_mod,ahci,libdata przy sargu nie mam tego ahci

Albert