maildir'y

Witam Bardzo Pomocną Listę!

Chciałem na moim kochanym serwerku zrobić pocztę via www.
Ponieważ korzystam z Postfixa a nie korzystam z Maildir'a muszę to
zmienić.
Poradźcie mi więc jak to najmniej boleśnie zrobić...
Zacząłem jak zawsze od zrobienia kopii (haha).
Wyczaiłem w apt że jest takie narzędzie jak mb2md - jest to faktycznie
najmniej bolesne? Oczywiście poguglałem sobie i raczej mi to
zamieszało niż pomogło.
Co prawda znalazłem ciekawy opis:
http://www.fatofthelan.com/articles/articles.php?pid=22 i pomijając
wpisy w apt/sources.list (tam Sarge jeszcze testowy) chyba można to zrobić?

I jeszcze jedno zapytowywanie:
robiąc wg. tamtego opisu muszę usunąć popa3d? naprawdę mi
zamieszało....

Pozdrawiam,

Marcin Walka