Re: alsa, kolejność urządzeń

On Monday 21 August 2006 21:46, Daniel Adamski wrote:
> [...]
> wszystko gra... do następnego restartu. Przy uruchomieniu mogą nastąpić
> dwie sytuacje. Albo alsa uzna, że karta dźwiękowa to nadal "card 0" i wtedy
> dalej wszystko jest w porządku, albo uzna, że "card 0" do kamerka, a karta
> dźwiękowa to "card 1". W drugim przypadku żeby usłyszeć dźwięk muszę w
> ".asoundrc" ustawić pcm "hw:1,0".
>
> Jak sami się pewnie domyślacie takie przestawianie na dłuższą metę staje
> się irytujące, stąd moje pytanie. Czy można to tak skonfigurować, żeby
> karta dźwiękowa była przez alse traktowana zawsze jako "card 0" albo zawsze
Do katalogu /etc/modprobe.d/ zapisz pliczek o podobnej zawatości:

alias snd-card-0 snd-emu10k1
options snd-emu10k1 index=0
alias snd-card-1 snd-intel8x0
options snd-intel8x0 index=1

Oczywiście nazwy modułów powinny być od Twojej karty. Powinno pomóc.

--
Grzegorz Szymański | mailto:czadmang@poczta.fm | pgp:0x14A27314
jabber ID: czadmang@jabber.autocom.pl

Zostan Chlopakiem Lata! >>> http://link.interia.pl/f1998