Re: wifi+laptop

Dnia 19-08-2006, sob o godzinie 23:46 +0200, rafple@interia.pl
napisał(a):
> Witam.
> Na laptopie karta wifi, polecenie iwconfig daje:
> lo        no wireless extensions.
>
> eth0      no wireless extensions.
>
> eth1      IEEE 802.11b/g  ESSID:off/any  Nickname:"Broadcom 4318"
>           Mode:Managed  Access Point: Invalid   Bit Rate=1 Mb/s
>           RTS thr:off   Fragment thr:off
>           Encryption key:off
>           Link Quality:0  Signal level:0  Noise level:0
>           Rx invalid nwid:0  Rx invalid crypt:0  Rx invalid frag:0
>           Tx excessive retries:0  Invalid misc:0   Missed beacon:0
>
> eth2_temp  no wireless extensions.
>
> sit0      no wireless extensions.

> [...]
Jakoś słabo to google męczyłeś :) Po wydaniu ifconfig eth1 up sprawdź
logi kernela. Powinieneś tam znaleźć komunikat o braku firmware'a.
Możesz go albo sam wydobyć używająć fwcutter'a, albo zainstalować paczkę
debianową (poszukaj bcm43xx na packages.debian.org), w której jest
skrypt ściągający odpowiedni plik z internetu.

Jakub Ambrożewicz
PKP Informatyka spółka z o.o. Ośrodek Informatyki w Gdańsku
tel. (0-58) 721-55-54