Re: Gdzie mam zgłosić ten błąd dotyczący debiana??

Dnia 20-08-2006 o godz. 20:59 Maciej Rutecki napisał(a):
> Nie wysyłaj błędów z kernela debianowego na kernel.org, odrzucą od razu,

No odrzucili w końcu...

> W ogóle chyba wysyłałeś jakiegoś tam patcha do usb,
tylko z innego adresu e-mail?

Wysłałem, ale okazał się niezbyt trafny i musiałem go wycofać -
chciałem dodać obsługę mojego kabla od telefonu do modułu pl2303,
ale się okazało że kabel ten posiada chip niezgodny z pl2303:( właśnie
kilka dni temu wysłałem kolejnego patcha który usuwa to co tamten
dodał... powinni to dodać w następnym wydaniu.

> Ludzi kernel.org nie masz co męczyć, IMO tutaj nie są nic winni.

Doszliśmy z nimi do wniosku że wina leży po stronie debiana. Na
szczęście problem już został rozwiązany:) Na liście mailingowej
debian-kernel poradzili mi zainstalować nowsze jądro (debianowskie)
i wszystko zaczęło działać.

>Błąd kojarzę i stawiam na debianowe udev i/lub HAL

Sądząc po tym co przeczytałem na tych stronach, które przesłałeś,
oraz po własnych doświadczeniach, problem leżał i w jądrze i gdzieś
jeszcze, ale jak widać przed planowanym wydaniem nowej wersji stabilnej debian staje się coraz stabilneijszy:)

Pozdrawiam, Tomek

Bierz ile chcesz! Nawet 50000 zł bez wizyty w banku.
Rata od 35 zł. Wniosek i decyzja przez telefon. Kliknij i sprawdź:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fh11.html&sid=847