Re: domena + dwa ip

06-08-19, Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał(a):
On Thu, Aug 10, 2006 at 09:27:10AM +0200, Albert Czarnecki wrote:
> Witam
>
> Jest sobie sytuacja , mam domene np: mojadomena.pl ktora wskazuje na
> adres 1.2.3.4 mam drugiego opertora ktory dal mi ip 4.3.2.1
>
> i teraz chce zabezpieczyc sie ze w razie padu pierwszego lacza strona
> dalej bedzie widoczna poprzez drugie
>
> tylko czy jakos mozna ustawic ta sama domene zeby wskazywala na dwa rozne ip

Oczywiście, że można (po prostu robisz dwa rekordy A), ale to nie
załatwi Twojego problemu, bo w razie padu łącza statystycznie połowa
userów będzie dostawać błąd.

Jesli chodzi o zwykły serwer WWW to nie mam pojęcia - jesli miałbyś
proxy SIPowe to bym wiedział ;)

pzdr. sory za OT :D

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl