Re: perspektywy

06-08-19, Marcin Owsiany <porridge@debian.org> napisał(a):
On Wed, Aug 16, 2006 at 12:03:59AM +0200, Adam Byrtek wrote:

> Czyżby modny pomysł "tagowania" z aplikacji Web2.0 przeniesiony na
> system plików?

Zdaje się że MałoMiękki chciał coś takiego zrobić zamiast NTFS w nowym
windowsie, ale sobie dał siana.

WinFS nie został wprowadzony m.in. przez pad systemu zarządzania
projektem ,który to system zawarty jest w najnowszym visual studio tak
wychwalanym przez microsoft jak nic dotąd ;)

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com