Re: Gdzie mam zgłosić ten błąd dotyczący debiana??

Tomasz Kaźmierczak napisał(a):

> Widze że tu ludzie nie czytają dokładnie maili które są wysyłane na tą listę mailingową a nie mam już siły się miliardowy raz pytać o to samo i miliardowy raz pisać tego samego

Skompiluj własny kernel (z kernel.org) z debug USB, zaobserwuj czy nie
ma jakiś błędów, jak są to zgłoś się z tym na mailinglistę kernel.org.
Jak dokładnie opiszesz błąd, to możesz liczyć na pomoc (ja takową
otrzymałem). Jeśli to nie wina waniliowego jądra, to szukasz dalej, być
może to wina udev, jak już wcześniej wspominałeś. Na razie za mało
opisałeś, co jest nie tak.

Włącz zawijanie wierszy.

--
Maciej Rutecki <maciej.rutecki@gmail.com>