Re: Gdzie mam zgłosić ten błąd dotyczący debiana??

Dnia 19-08-2006 o godz. 17:59 Wojciech Ziniewicz napisał(a):

> zastanów sie pierw czym różni sie jądro debiana od innych jąder.
>
> jak już bedziesz wiedział i będziesz nadal uwazać że "debian nie
> obsługuje " twojego pendrive'a to pokompiuluj inne jądra lub np.
> skompiluj to samo jądro z debugiem na USB zeby mieć w ogole jakie logi
> na bugzille włożyć.
>

> pozdrawiam.
>
> --
> Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
> http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com

Widze że tu ludzie nie czytają dokładnie maili które są wysyłane na tą listę mailingową a nie mam już siły się miliardowy raz pytać o to samo i miliardowy raz pisać tego samego

żegnam

Bierz ile chcesz! Nawet 50000 zł bez wizyty w banku.
Rata od 35 zł. Wniosek i decyzja przez telefon. Kliknij i sprawdź:
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fh11.html&sid=847