Gdzie mam zgłosić ten błąd dotyczący debiana??

Witam.

Mam pewien problem z debianem. W sumie to jest błąd w debianie który nie wiem gdzie mam zgłosić, a próbowałem już w różnych miejscach. I chciałbym się dowiedzieć gdzie ten błąd mogę zgłosić żeby odniosło to skutek.

Więc tak. Mam pendrive'a, który nie chce działać pod debianem. Działa pod każdym linuxem oprócz debiana i opartych na nim dystrybucji. próbowałem na dwóch różnych (sprzętowo pod każdym względem) komputerach i na systemach niedebianowskich było wszystko ok, a na debianie i opartych na nim dystrybucjach (knoppix, DSL) wyskakiwał błąd podczas próby komunikacji z pendrivem (system widział urządzenie).

Początkowo zgłosiłem ten błąd do opiekuna pakietu udev w debianie, ale stwierdził że to problem z jądrem albo ze sprzętem. Zgłosiłem ten błąd na bugzilla.kernel.org to wyszło na to że tylko debian ma problem z moim pendrivem. Zgłosiłem ten błąd do opiekuna pakietu kernel w debianie - nie otrzymałem żadnej odpowiedzi...

Więc gdzie mam to w końcu zgłosić????

PS. Inne pendrive'y działają bez problemu.

Tomek

Najnowsze odkrycie światowej muzyki- smacznej i snobistycznej.
Wschodząca gwiazda, wybitnie utalentowana Sophie Solomon
wraz z zespołem w Warszawie!!
http://klik.wp.pl/?adr=http%3A%2F%2Fadv.reklama.wp.pl%2Fas%2Fsophie_solomon_w_fabryce_trzciny.html&sid=846