Re: jak podwyższyć bezpieczeństwo użytkowników desktopa?

> przyzwyczajony jest do tego, że pod Windows to za niego myślą antywirusy,
> antyspajłery i inne tego typu rozwiązania działające w tle.

Myślę że to zdanie odpowiada na twoje pytanie. Pod linuxem desktopem,
wystarczy dobry firewall i bierzące aktualizacje.
Antydialery i antywirusy to wymysły świata wg Microsoft, ale jak ktoś się
uprze to może tego używać np. pod kmailem.

Kuba Plichciński

www.FabrykaHostingu.pl
Najlepsza hurtownia hostingu dla Webmasterów i Firm IT