Re: obraz dysku - parycji

Paweł Żurawiak napisał.
> Witam :)
> Potrzebuje zrobić obraz partycji linuxowej.
> http://sysresccd.org znalazłem tą stronę w necie  zgrałem  obraz ze strony i
> nagrałem, uruchomiłem partimage, zrobiłem obraz, a teraz chciałbym  z obrazu
> nagrać na dysk i tu zaczynają się schody. Za jasną cholerę nie chce mi to
> ruszyć.
> Pisze że dyski nie mogą być pod montowane, i jak mu wskazać ścieżkę do
> obrazu??
> Może mi ktoś udzielić pomocy?
Witam.
Ja Partimage uruchamiam pod Knoppix 3.3 gdzie on juz wbudowany.
Po uruchomieniu go poprzez bodajze start ----> system ---> Partimage
pojawi sie komunikat o bledzie. Kliknac Nowy. Podac su root
Podac partimage. Okno pojawi sie ponownie juz bez bledu.
Wybrac i uaktywnic restore W okienku na plik obrazu
podasc sciezke podejscia do tegoz pliku z obrazem
np. hda2.1.aurox.000 gdzie 1 , to katalog majacyu wewnatrz plik
obrazu aurox.000 Aha, zeby poprzednio zmienic funkce save to image na
restore
bodajze uzyc klawisza h . Po podamiu sciazki przejsc do dalej.
Akurat nie ma przed soba uruchomionego Partimage i nie moge dokladniej
podac poszczegolnych funkcj i podalem z pamieci.
Dobry ten Patrtimage jednak dlugo on wykonuje obraz partycji.
U mnie partycje glowna ext 3 z Aurox 11.0 wykonuje poprzez ok. godz.
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0