Re: wlaczenie przezroczystosci - restart Xow

On Mon, Aug 07, 2006 at 09:14:05PM +0200, Wojciech Ziniewicz wrote:

> cśśśśśśśśśśśśśś ;)

Skoro nadeszła godzina szczerości - na laptopie ja też mam Ubuntu. Pod
maską to, co w Debianie najlepsze, a z zewnątrz jakoś lepiej, łatwiej
i przyjemniej (odpowiednie skonfigurowanie na laptopie gołego Debiana
zajęło mi kiedyś tydzień).

Pozdrawiam,
Adam

--
Adam Byrtek / Alpha
,,Każdy ideał w ciele jest trywialny'' -- prawdy algebraiczne