Re: blog na serwerze

j>
j> Takie podejście ma w sumie bardzo duży minus - zawsze masz troszkę
j> przestarzałe programy - niestety proces paczkowania trwa długo... Przyczym
j> instalacja aplikacji w php jest banalnie prosta i nie powoduje zadnych
j> komplikacji w systemie - dlatego zawsze używam wersji najnowszych a nie tych
j> z paczek...
j> Natomiast niewątpliwym plusem paczek jest to ze instalujesz i masz... Działa
j> od razu bez zbędnych ceregieli.

j> Pozdrowienia,
j> Jacek

hmmm...
ale to co "starsze", a nie najnowsze, to juz sprawdzone, dziury
załatane, stabilne...
jako uzytkownik debiana do celow "serwerowych" ciesze sie ze jest
wszystko w paczkach - instaluje i mam z glowy, ze sie cos wysypie
albo ze dziurawe itd.

efekty mojej pracy na www.niecka.pl

--
Pozdrowienia,