Re: Re: kompilacja jadra 2.6.17.7 - znowu :-/

witam.
skompilowalem jadro, zainstalowalem je... i d**a, tj mycha nie dziala... w standardowym
 jadrze 2.4-cos-tam, dostepnym zaraz po zainstalowaniu sarga, w trybie graficznym
myszka dziala (tj mozna poruszac krzyzykiem, bo mam na razie tylko golego x'a).
podczas konfiguracji (make menuconfig) zaznaczone zostaly tylko opcje dot procka
i grafiki (wylaczona obsluga tnt, bo sie ze sterami nvidii czasami kloci),
w obsludze USB nie grzebalem (chociaz spojrzalem: byla zaznaczona obsluga urzadzen
HID), wiec nie wiem, czemu niczego nie ma. mam zatem pytania:

1. gdzie mozna znalezc plik konfiguracyjny standardowo instalowanego jadra? moze zle
 zrozumialem, ale jesli wrzuce ten stary config do folderu z nowym i wykonam
polecenie make oldconfig, to 'te stare' ustawienia 'przejda' na nowe jadro
(ok, wiem ze zamieszalem, ale lepiej tego opisac nie umiem)

2. skompilowalem jadro, zainstalowalem ja ale nagle sobie przypomnialem, ze zapomnialem
wkompilowac/wykompilowac cos z jadra (ale nie jako modul). pytanie: czy musze od nowa
kompilowac jadro? jesli tak, to jeszcze jedno pytanko: wczoraj 'od nowa' kompilowalem
cale jadro (bo jeszcze nie umiem 'robic' modulow :-/), bylo kilka problemow na poczatku
ale przebrnalem. problem pojawil sie gdy przyszla kolej na moduly: z racji tego, ze
obydwa jadra byly w tej samej wersji, pojawilo sie pytanie, czy chce przerwac instalacje
jadra i skopiowac moduly gdzies indziej. oczywiscie odpowiedzialem 'nie' (:-() i skonczylo
sie to reinstalacja systemu (brak zdolnosci do naprawienia tego, co zrabalem). zatem
jeslibym skopiowal moduly do innego folderu, to czy to 'stare' jadro (z pierwszej kompilacji,
a nie to nowo instalowane) 'wiedzialoby' gdzie moduly sie znajduja? czy tez
musialbym 'cos wklepywac' recznie?

pytanie nr 3- ostatnie (w tym poscie). zalozmy ze zapomnialem skompilowac sobie jakiegos
modulu, i chce to teraz zrobic (ale mowie tylko o module, bo mam juz jadro zainstalowane
i dobrze dzialajace): pytanie jak to zrobic? i jesli jakos je skompiluje, to jak
powiadomic o tym jadro (czy trzeba cos wpisywac? jesli tak, to gdzie etc).

uf, sorry ze mecze przydlugimi postami, ale odpowiedzi na te pytania nie znalazlem,
niestety, w zadnej czytanej przezemnie ksiazce :-/

pozdrawiam serdecznie
szymon gruszczynski