Re: kompilacja jadra 2.6.17.7

witam.
jestem nowym uzytkownikiem linuksa. mam problem z jadrem 2.6.17.7. konfiguracja i kompilacja przebiegla poprawnie (make i make modules_install), obraz bzImage kopiuje na partycje /boot jako vmlinuz-2.6.17.7, tak samo robie z plikiem System.map. w pliku /boot/grub/menu.lst dodaje wpis do kernela - wszystko przepisane uwaznie, wiec nie ma tam literowki. po restarcie systemu wybieram 'moja pierwsza kompilacje' (gdyz taka odkrywcza nazwe jej nadalem) i system zaczyna sie uruchamiac.... i wyskakuje cos takiego:

VFS: Cannot open root deice "hda11" or unknown-block(0,0)
please append a correct "root=" boot option Kernel panic-not syncing(nie wiem czy dobrze to slowo przepisalem :-/): VFS: unable to mount root fs on unknown-block(0,0)
A skonfigurowałes sobie drivera do dysku bezposrednio w jadrze czy jako moduł ("M" w "make menuconfig", przed make i make modules_install)?

Jesli jest jako moduł to kernel nie posiadajac drivera do dysku nie potrafi go z tego dysku zaladowac i tym samym uzyskac dostepu do dysku.

Pzdr.
Maciek
wiem, ze wpisy w /boot/grub/menu.lst sa napisane dobrze, nie ma literowek.

poza tym pytanie jeszcze jedno: jak uzyskac plik 'initrd'? dalem polecenie

mkinitrd -o initrd.img-2.6.17.7 -r /dev/hdaX 2.6.17.7 (gdzie za X podstawialem wszystkie numery partycji) i nic...
pozdrawiam
szymon gruszczynski