Re: SFTP i FTPS

06-08-11, Mikołaj Menke <clauz@epf.pl> napisał(a):
Dnia 2006-08-08 11:23 użytkownik Linuks pytania napisał :
> Prosiłbym Was o podpowiedź/podsunięcie pomysłu. Pomysł musi spełniać 3 warunki:
> 0. Cała transmisja szyfrowana (logowanie i przesyłanie danych)
> 1. Użytkownicy dostają się do katalogów w chroocie
> 2. Admin może wszystko.

Ja zrobiłem taki myk: utworzyłem podsystem za pomocą debootstrap, w tym
podsystemie są domyślnie konta chrootowane; następnie postawiłem proftpd
z TLS, w nim też można skonfigurować kto gdzie się może dostać. Ot i
cała filozofia.

Dokladnie  - super rozwiązanie tylko ze w oczach nadgorliwych
administratorow czasem te 100-200 MB na bootsrapa to zbyt dużo ;)
--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com