Re: SFTP i FTPS

Dnia 2006-08-08 11:23 użytkownik Linuks pytania napisał :
> Prosiłbym Was o podpowiedź/podsunięcie pomysłu. Pomysł musi spełniać 3 warunki:
> 0. Cała transmisja szyfrowana (logowanie i przesyłanie danych)
> 1. Użytkownicy dostają się do katalogów w chroocie
> 2. Admin może wszystko.

Ja zrobiłem taki myk: utworzyłem podsystem za pomocą debootstrap, w tym
podsystemie są domyślnie konta chrootowane; następnie postawiłem proftpd
z TLS, w nim też można skonfigurować kto gdzie się może dostać. Ot i
cała filozofia.

--
http://www.miki.z.pl miki@z.pl
Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846 IRC: `miki`