Re: perspektywy

Dnia Wednesday 09 August 2006 22:01, Robert PaneQ! Pankowecki (rupert)
napisał:
> 	Kiedyś miałem taki pomysł, którym chciałem się podzielić ze znajomymi,
> moglyby sie tez pojawic). Moglbym zatem mojemu
> katalogiw /home/rupert/2rok/ nadac np. perspektywe studia, katalogowi
> ~/workspace/ ktory zawiera pliki projektow javowych dla eclipse nadac
> perspektywe studia, gdyz niektore projekty byly pisane na studia, ale
> takze np perspektywe praca, badz programowanie. Wtedy wchodzac w
> Nautilusa (menedzer plikow patrz screen w zalaczniku), moglbym z
> jakiegos hipotetycznego menu wybrac perspektywe np. praca i wtedy w
> [...]

Witam!!

	Brzmi trochę, a może nawet zupełnie tak jak KimDaBa dla zdjęć, tak twój
pomysł ogólnie do plików(a może i więcej). Mi się podoba bardzo, tylko mimo
wszystko, zawsze trzeba najpierw kategoryzować wszystko i wszystkie nowe
rzeczy kategoryzować, czyli być zdyscyplinowanym (w czym ja na pewno mam
problem) i przypomina to sortowanie/ układanie w katalogach. Ma natomiast tę
przewagę nad katalogami, że każdy element/plik/katalog/obiekt może należeć do
kilku kategorii/perspektyw, co daje duże możliwości wyszukiwania,
przełączania widoków itd itp.
	Jeszcze raz, Mi się BARDZO pomysł podoba, teraz tylko trzeba znaleźć kogoś
kto to napisze :)

pozdr.
	Krzysiek