Re: Udostepnianie polaczenia internetowego

Wojciech Ziniewicz napisał:
> proponuje przerobić jednak ktorykolwiek z podanych tutoriali.
no przeciez przerobilem oba :P

Grzegorz Szymański napisał:
> Wracają pingi kiedy pingujesz z klienta na zewnętrzny interfejs bramki
(eth0)
> czyli na Twój IP od ISP?
tak
nie tylko na moje IP zewnetrzne z eth0 (86.63.152.29) ale takze na zewnetrzny
ruter (86.63.152.1) i wszystkie kompy z mojej zewnetrznej sieci zpod eth0 (np
86.63.152.2 czy 86.63.152.21 ...)
Wyglada na to ze komputer klienta widzi internet tylko do momentu przejscia
przez ruter glowny mojego ISP a dalej juz nie - czyli ISP jakos sie przed tym
zabezpieczyl.

ale dalej nie dziala... czyzby moj ISP byl taki sprytny ze nawet
> [...] mając pingwinka na routerze [...]
nie bede w stanie sie podlaczyc?

HELP

pozdrawiam