Re: connlimit w zdebianizowanym jądrze

Jedna uwaga mail dotyczy oczywiście Etch'a, a nie Serga - moja pomyłka.

Witam
Jak wkompilować/spaczować jądro 2.6.16-2-686 (najnowsze w Sarge) tak, żeby działało connlimit. Moduł jest w kompilowany w iptables (v1.3.3 równiż z Serge'a), jednak przy próbie użycia wypisuje:
iptables: No chain/target/match by that name
Co podobno ma oznaczaś, że moduł ten nie jest wkompilowany w jądro. Próbowałem spaczować jądro zarówno najnowszym patch-o-matic-ng, jak i tym, które jest wkompilowane w debianowskie iptables (z debianowskich źródeł) - bezskutecznie z różnymi komunikatami. Jak wyczytałem jedne wynikają z różnic w api jędra 2.6.10-, w innych przypadkach connlimit po prostu się nie pojawiało w drzewie źródeł jądra. Próbowałem również:
./runme --download
żeby ściągnąć najnowsze moduły connlimit do POM (ponoć załatwiające sprawę API), ale znowu porażka (brak pliku index na serwerach na których te moduły powinny się znajdować - rzeczywiście są tam tylko ;) - buźki) Więc pytanie czy to się w ogóle da zrobić na jądrze Debiana, i jeśli tak to JAK ?

Artur Kokoszka