Re: wlaczenie przezroczystosci - restart Xow

Dnia poniedziałek, 7 sierpnia 2006 11:21, Albert Czarnecki napisał:
>#Section "Extensions"
>#    Option         "Composite" "Enable"
>#    Option         "RENDER" "Enable"
>#EndSection
Z tego co wiem do obslugi przezroczystosci i cieni te linijki powinny byc
odhaszowane.
Pozatym mi to nie dzialalo dopoki nie mialem poprawnie skonfigurowanych
sterownikow grafiki i obslugi openGL.
Zreszta xorg ma jeszcze w obecnym stanie problemy z tymi efektami - nie sa
jeszcze dopracowane i czasami po prostu nie chca dzialac.

Jesli zalezy Ci na efektach graficznych polecam XGL - zapiera dech :)

Pozdrawiam.