Re: wlaczenie przezroczystosci - restart Xow

06-08-07, Albert Czarnecki <aczarnecki@osanet.pl> napisał(a):
> [...]
>>

> (fixme) Composite nie powinien być włączony ?
>
> p.s. sry ale nie uzywam tych wszystkich Xowych wodotrysków ;)
Teraz mam to zahaszowane bo mi sie restartuja xy jak to wlacze:)

Dlatego pytam czemu sie tak dzieje:)

w sumie moge si tylko domyslac ze
1. cos bedzie w logach
2. composite ogolnie jest niestabilny

z tego co przypomninam o włączałem go swego czasu (ok 4 mies. temu) na
maszynie z jakimśdobrym prockiem i Xy chodzily wolno i niestabilnie co
chwile sie restartując. osobiscie nieuzywam wiec nie wiem ;)

pzdr

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com