Udostepnianie polaczenia internetowego

Witam

Mam komputer z dwoma kartami sieciowymi Realtek
eth0 - laczy mnie z internetem
eth1 - laczy mnie z drugim komputerem w sieci ktoremu chce udostepniac
internet.

Na obydwu komputerach stoja debiany.

Zrobilem tak jak w tym artykule: http://www.dug.net.pl/texty/masq.php
- wersja pierwsza i najprostrza gdzie sam ustalam adresy klienta i serwera.

Wszystko zrobilem jak trzeba dokladnie krok po kroku, jednak na komputerze
klienckim nie ma internetu. Komputery pinguja sie nawzajem przez lokalne ip
192.168.1.1 i 192.168.1.2, ale drugi komputer nie ma internetu.

Co moze byc tego przyczyna?
Czyzby moj ISP blokowal rozdzielanie internetu?
Wiem ze blokuje MAC karty ale to nie problem bo adres ten zmieniam
poleceniem "hwaddress ether[...]" w etc/network/interfaces.
Po bezposrednim podlaczeniu internetu do komputera, ktory ma byc klientem
sieci internet dziala, ale kiedy moj komputer jest brama wtedy nie :(

Slyszalem ze ISP moze takze blokowac sieci wewnetrzne przez sprawdzanie TTL...
spotkaliscie sie z czyms takim? I czy jest jakis sposob aby podwyzszac
wartosci TTL'a przy przechodzeniu pakietow przez komputer - brame?

Moze mimo wszystko popelnilem gdzies blad, albo cos przeoczylem?