Re: Odp: www+ftp

Dnia 08/05/06 at 09:12:27, Arkadiusz Krysiak napisal(a):

> ad. a. Jeśli człowiek pyta jak to zrobić to może za rok będzie wiedział cośna temat zabezpieczania się przed wykonywaniem obcych skryptów.

Dowolny manual do php, czy też dowolna strona na temat odpalania
i zabezpieczania php - google się kłania.
Od ludzi zajmujących się serwerami wymaga się raczej umiejętności
myślenia i rozwiązywania problemów.
Zapytał jak to zrobić - podałem odpowiedź - reszty musi nauczyć się sam
- to nie M$.

> ad. b. Jak się pisze i odpala skrypty na zwoim serwerze to nie po to żeby z witryny została sieczka. Znając naturę i bezmyślność innych starają sięz nudów zaszkodzić obcemu ludziowi, więc co niektórzy niedojrzali emocjonalnie niszczą cudzą pracę dla samego niszczenia.
> Widać więc wyraźną różnicę.

W dalszym ciągu nie widzę różnicy - jeśli mam serwer www, to chyba
logicznym jest że jest on zabezpieczony przed wykonaniem
nieautoryzowanych skryptów php (nie wspominając o tym, iż php *zawsze*
domyślne wyłączam - włączam tylko tam gdzie jest potrzebne)

ps..
Nie, nie czepiam się, ale proszę Cię - wycinaj zbędne fragmenty listów,
sygnatury i inne śmieci ... widzę że netykieta umiera ;/

--
Kowalski Pawel
e-mail/jid argail(na)histeria.pl