Re: konsolowy program - głośność

On Fri, 2006-08-04 at 13:08 +0200, Lech Karol Pawłaszek wrote:

> ~> apt-cache search mixer command
> aumix - Simple text-based mixer control program

Polecany także przez Alberta aumix okazał się dla mnie odpowiednio
dobry. Teraz napisałem sobie skrypt, który co 5 sekund odpowiednio
ustawia mi dźwięk. Bo niektóre programy miały tendencję by na swój
sposób zmieniać ustawienia, co mnie drażniło.

Dziękuję za pomoc :-)

ps. wiedziałem, że to będzie łatwo znaleźć tylko szukałem raczej po
słowach volume i console, a to trzeba było mixer i command.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>