Re: Brak dzwieku Asla po restarcie.

On Sat, 2006-08-05 at 02:19 +0200, Jan wrote:
> To znowu ja :) Dzieki za podpowiedzi o apt-get i aptitude. Dzieki temu instalacja idzie dobrze.
>
>  Inne rozwiązanie było żeby dodać linię alsa restore w /etc/rc.d/rc.locale ale ja nie mam ani /etc/rc.d ani /etc/rc.d/rc.locale. Jakieś propozycje?

z roota:

touch /etc/init.d/my_alsa_conf
chmod 700 /etc/init.d/my_alsa_conf

edytuj ten plik
i zrob z niego skrypt. Niech odpala te komendy, ktore wiesz, ze dobrze
ustawiaja Ci dzwiek w alsie, kiedy robisz to z reki w konsoli (starczy
tylko alsaconf ?? a moze alsa restore??)
Skrypt bedzie sie odpalal co reboot komputera.

--
Robert PaneQ! Pankowecki (rupert) <kryptofiles@wp.pl>