Brak dzwieku Asla po restarcie.

To znowu ja :) Dzieki za podpowiedzi o apt-get i aptitude. Dzieki temu instalacja idzie dobrze.

Mam teraz inne pytanie. Zainstalowałem Alsa do obsługi dzwięku i po uruchomiueniu alsaconf jest ok. Ale gdy zrestartuje system dzwięku nie ma. Nie chodzi tutaj to alsactl store bo to zapamiętuje tylko ustawienia mixera. U mnie wygląda jakby nie ładowało sterownika Alsa w ogóle. Po srawdzeniu lsmod okazało się że po restarcie znikają moduły które alsaconf wpisywało. Tak jakby nie ładuje tych modułów. Rowiązanie jakie znalazłem to że trzeba dopisać do /etc/modules.conf moduły Alsa (snd-...) ale one tam już są a dzieku nie ma. Inne rozwiązanie było żeby dodać linię alsa restore w /etc/rc.d/rc.locale ale ja nie mam ani /etc/rc.d ani /etc/rc.d/rc.locale. Jakieś propozycje?

Jan