Odp: www+ftp

Jedynie ratuje Cię skrypt w PHP lub jakowyś serwlet w Javie. takie cuś widziałem gdzieś na stronie. wygoogluj upload PHP.

Przykładowa stronka ze skryptem: http://www.finalwebsites.com/snippets.php?id=7

Jednak ja bym za bardzo tego nie robił, Bo to jest oddanie serwera WWW na łaskę obcych. Robisz upload czegoś w PHP i potem odpalasz wpisując ścieżkę i nazwę pliku w przeglądarce.