Re: neostrada, ueagle-atm

Witam ponownie

> Wczoraj postanowiłem trochę pomęczyć się z tym, co jest w temacie mejla.
> Nie jestem pewien w którym momencie zaczęły się problemy na naszym
> routerze, tzn. czy jest to związane z upgradem sofwaru, czy też może z
> zabiegami TPSA na drugim końcu kabla, ale pojawił się tego rodzaju problem
> z neostradą i modemem sagem, że- szczególnie przy dużej aktywności userów-
> połączenie zrywane jest nawet kilka razy dziennie (gdzie kiedyś było to
> "tylko" co tydzień). Dzieje się to na tyle złośliwie, że pppd zwykle
> odmawia ponownego podniesienia inteface'u

Okazuje się, że winowajcą jest obsługa usb w kernelu, a dokładnie mechanizm
przydzielania pasma z opcji USB_BANDWIDTH, który wymaga jeszcze dopracowania.
Dodatkowo są pewne usprawnienia w obsłudze usb począwszy od 2.6.18-rc2, a
więc postanowiłem go użyć.
Informacje uzyskałem głównie z wątku na
https://mail.gna.org/public/ueagleatm-dev/2006-07/msg00000.html

Po skompilowaniu jądra bez USB_BANDWIDTH już od doby wszystko wydaje się
działać jak należy, nawet używając ueagle-atm z opcją use_iso=1.