Re: Exim4 i 2 serwery pocztowe

> AAaaale ossssochodzi?
> Tobie chodzi o smarthosta?

Tak o smarthosta. Robię tak:

debian# dpkg-reconfigure exim4-config

w kroku 2 wybieram opcję "mail sent by smarthost; no local mail
i w kroku 7 podaję "Machine handling outgoing mail for this host (smarthost):" i tu mogę wstawić tylko jeden serwer pocztowy
Ale chcciałbym drugi dopisać jakoś, ponieważ mam 2 serwery mailowe poczta1 i poczta2, jeśli jeden niedostępny to drugi pracuje