Re: neostrada, ueagle-atm

Dnia środa, 2 sierpnia 2006 00:54, Wojciech Ziniewicz napisał:

> byc moze masz po prostu przeciazaną centrale / zbyt słąby sygnał

Nie, to nie problem. Znalazłem takie oto wątki, w zasadzie związane z
Alcatelem, ale sytuacja wydaje się identyczna.

http://www.mail-archive.com/speedtouch%40ml.free.fr/msg08108.html
http://marc.theaimsgroup.com/?l=linux-usb-users&m=110073218610212&w=2

Nie wiem jednak w jaki sposób elegancko zastosować się do tych informacji.