Re: neostrada, ueagle-atm

06-08-01, Krzysztof Matusik <kyf@arterm.pl> napisał(a):
Witam

Wczoraj postanowiłem trochę pomęczyć się z tym, co jest w temacie mejla.
Nie jestem pewien w którym momencie zaczęły się problemy na naszym routerze,
tzn. czy jest to związane z upgradem sofwaru, czy też może z zabiegami TPSA
na drugim końcu kabla, ale pojawił się tego rodzaju problem z neostradą i
modemem sagem, że- szczególnie przy dużej aktywności userów- połączenie
zrywane jest nawet kilka razy dziennie (gdzie kiedyś było to "tylko" co
tydzień). Dzieje się to na tyle złośliwie, że pppd zwykle odmawia ponownego
podniesienia inteface'u, podając komunikaty w rodzaju:

byc moze masz po prostu przeciazaną centrale / zbyt słąby sygnał

--
Wojciech Ziniewicz            |  jid:zeth@chrome.pl
http://silenceproject.org       | http://zetho.wordpress.com