Re: [Actus] Reggae Gorzyce Festiwal od 4 do 5 sierpnia. Propozycjaurzadzenia tu spotkania linuxowego.

Krzysztof Zubik napisał.
> Witam.
> Kilka dni temu kolega zaproponowal mnie zeby wybrac sie na impreze
> jak w temacie. Witryna pod http://www.reggae.gorzyce.net
> Poki jescze dosc czasu choc wcale go juz niezbyt wiele
> chcialbym rozwazyc czy dalo by sie i czy miasloby sens
> urzadzenie w jakies formie tutaj spotkania linuxowego nie koniecznie
> takiego samego jak byl rok temu ZLOT LUG-ow OLEJ-2005 w
> Przybrodziniue. Moze jedynie jakies pogadanki o Linuxe.
> Miejsce na poludni Polski w poblizu Katowic no niestety
> dla wielu daleko. Koledzy ze SLaska beda wrecz rzeciwnie
> [...]
Witam.
Coz jak na razie mnie wiadomo, ze bedzie tam nas kilku linuxowcow.
Czy znalazloby sie jeszcze wiecej chetnych, zeby tu dolaczyc.
Do Gorzyc blisko mieliby koledzy ze Slaska. Juz wiem, ze
pod koniec podrozy z Katowic pojade poprzez Rybnik, Wodzislaw Slaski i
za nim wysiade na 2 stacyjce wies Bełaznica. A moze ktos jeszcze z
Trojmiasta chcalby urzadzic sobie dluzsza wycieczke. Chyba tu nie
bedzie tak duzo Linuxa jak np. na poprzednim SLOT. No
coz na ile bedzie linuxowo zobaczymy jednakze i tak zapowada sie
przyjemna zabawa. Jak zwykle pojkade z Pingwinkiem wiec latwo
mnie bedzie mozna znalezc. Polaczenia kolejopwe z Trojmiastya.

Wyjazd. czwartek 3 sierpnia.
Gdansk-Glowny godz. 19 : 35 -- Katowice godz. 4 : 10 piatek 4 sierpnia.
Tanie Linie Kolejowe TLK 53702 ( bede wag. 38 001 M miejsce-przedzial
85.)
(relacja Gdynia -- Zakopane.)
Katowice godz. 5 : 06 -- Bełsznica godz. 7 : 26 osob. 824
(relacja Katowice -- Bohumin.)
Z Bełsznicy do Gorzyc-szkola autobusem PKS Wodzislaw kier.
Błuszczowa, Chałupki, Racibórz. Mozna rowneiz przesiasc sie na PKS
w Wodzislawiu. Zełsznicy rowniez mozna dojsc ok. 2 km.

Powrot. niedziela 6 sierpnia.
Brak autobusow - wiec pieszo do Bełsznicy.
Bełsznica godz. 14 : 47 -- Katowice godz. 17 : 03 osob. 834
(relacja Chałupki -- Katowice.)
Katowice godz. 18 : 47 -- Gdansk-Glowny godz. 3 : 12 posp P 45501
(relacja Katowice -- Łeba.)
--
Konczac Pozdrawiam. Krzysztof.
Registered Linux User: 253243 | Powered by Aurox 11.0