RE: Samba 3 - jak zrobic udział "pub" - dlawszystkich

> 1. a masz:
>
> username map = /etc/samba/smbusers

Tego tez nie miałem, więc dopisałem w sekcji [gobal], natomiast w pliku
smbusers dałem takie wpisy:

nobody = pub guest gość gosc administrator admin

> 2. guest bez hasła nie działa?

Wcześniej nie działało teraz podłącza jeżeli użytkownik wpisze którakolwiek
z loginów z pliku smbusers (faktycznie tak czy tak loguje się jako nobody)

Więc myślę ze tak już może zostać, widocznie bez podawania jakiegokolwiek
loginu się nie obejdzie.

Dzięki wielkie wszystkim za pomoc

Jeszcze jedno mnie zastanawia, konta samby dodaję przez

smbpasswd -a nazwa_uzytkownika

Chciałbym sprawdzić kogo już tam mam, plik z hasłami powinien nazywać się
smbpasswd i znajdować się w /etc/samba jednak nic takiego tam nie ma.

Gdzie debian przechowuje ten plik?

PS
w [global]
jest tylko taki wpis