Re: problem z cdimage.debian.org

On 7/30/06, Wojciech Ziniewicz <wojciech.ziniewicz@gmail.com> wrote:
2006/7/30, Krystian Lewandowski <krystian.lew@gmail.com>:
> Czesc,
> nie moge pobrac zadnego obrazu z cdimage.debian.org, np.
> <http://cdimage.debian.org/cdimage/etch_di_beta2/i386/iso-cd/debian-testing-i386-netinst.iso>.
> Czy ktos sie orientuje co sie dzieje z cdimage.debian.org i na ile
> sytuacja jest tymczasowa?

jakis blad http ci wyskakuje czy 'nie mozesz kliknac'  ;) ?

Nie wiem, nie sprawdzalem dokladnie, po prostu proba dostania sie
gdziekolwiek w domenie cdimage.debian.org powodowala wyswietlenie sie
pustej strony.

Ale juz dziala, wlasnie dorwalem sie do netinst. :)

> PS. wysylam z gmaila, mam nadzieje, ze nie skopie kodowania, jezeli
> cos bedzie nie tak, z gory przepraszam

Uzywam gmaila od poczatku i szczerze mowiac nie spotkalem sie jeszcze
z zadnym problemem jesli chodzi o kodowania itd.

Moglbys mi powiedziec w jaki sposob zmusic gmaila do automatycznego
odpowiadania na liste?

Dzieki,

Krystian