Samba 3 - jak zrobic udział "pub" - dla wszystkich

Witam

Czy można zrobić tak aby jeden z udziałów dostępny był bez logowania i hasła
(przy globalnym ustawieniu security = user).  Obecnie mam tak:

[global]
security = user
guest account = nobody
map to guest = bad user, bad password

[pub]
path = /mnt/samba/pub
writable = yes
browsable = yes
guest ok = yes

Taka konfiguracja powinna zezwolić na dostęp do tego udziału bez żadnego
logowania (ewentualnie z jakimiś fikcyjnymi danymi). Jednak podczas np.
mapowania pod windowsem ciągle wyskakuje okienko logowania i nie można
zmapować tego udziału.

PS
Jeżeli ktoś zaloguje się na swoje konto wtedy "pub" jest dla niego dostępny,
a ja chciałbym żeby ktokolwiek kto nie ma konta w systemie i pod sambą miał
dostęp do tego udziału